Vuonna 2017

Pokka on ajassa elävä ja aktiivinen ammatillinen yhdistys, joka edistää jäsentensä hyvinvointia, osaamista ja yhteisöllisyyttä.

Yhteistyö

Rohkeus

Ilo

Avoimuus

Moniäänisyys

Marraskuu 2017
ma ti ke to pe la su

Hei pokkalaiset, syyskokous lähestyy!

Syyskokous pidetään Ilomantsissa, Maukkulan Mustikkamäellä (os. Toukka-ahontie 9 a-b, Maukkula, Ilomantsi) la 14.10. noin klo 14 alkaen. Syyskokouksen ja johtokunnan kokouksen esityslistat sekä toimintasuunnitelma- ja talousarvioehdotukset vuodelle 2018 löytyvät tämän viestin liitteistä.

Ennen kokouksia on kuitenkin tarkoitus ulkoilla ja ruokailla yhdessä. Kokonaisuudessaan päivän ohjelma näyttää seuraavalta:

8.45 Kokoontuminen ja lähtö Joensuun urheilutalon parkkipaikalta (os. Koskikatu 12). Olethan ajoissa paikalla, jotta ehdimme jakautua autoihin ja pääsemme lähtemään aikataulussa.

Ajomatka Petkeljärvelle

10-12.30 Patikointia Petkeljärven kansallispuistossa. Tarjolla on eri pituisia reittejä, lisätietoja löydät kansallispuiston verkkosivuilta: http://www.luontoon.fi/petkeljarvi. Jakaudumme pienempiin ryhmiin, jotta jokaiselle löytyy omaan vauhtiin ja kuntoon sopiva reitti. Reitille voi halutessaan ottaa omat eväät mukaan.

12.30-13 Siirtyminen Mustikkamäelle

13-14 Lounas

14-15 Syyskokous

15-15.30 Johtokunnan kokous

Kotimatka

Arvioitu saapumisaika Joensuuhun klo 16.30-17 välillä.

Jos et ole vielä ilmoittautunut, niin vielä ehdit! Ilmoittautuminen onnistuu oheisen linkin kautta 8.10. mennessä: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZlCjL5RYabY05iVE1byE12VAR7C3xiUSDAjeSllGGs_pyTw/viewform?usp=sf_link

Mikäli sinulla on jotakin kysyttävää, tai haluat osallistua päivän ohjelmaan vain osittain, laitathan viestiä os. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Ystävällisin syysterveisin,

Pokan johtokunta